dilluns, 14 de juny del 2010

PRESENTACIÓ GEMMA

Hola! Sóc Gemma Barriga i visc a Tordera, al veinat de Mas Mora. Tinc 28 anys. El dia 1 de Juny vaig començar a treballar al taller. Estic molt contenta perquè m'he sentit molt ben acollida, estic fent molts amics i les coses que fem m'agraden molt, sobretot, ara per ara, el què més m'agrada és la informàtica i treball de manipulats.


En el meu temps lliure aprofito per escoltar música, escriure i mirar revistes. El meu color és el blau i el meu menjar preferit la pizza. Espero passar molt de temps en aquest taller, riure molt, fer molts amics i aprendre moltes coses.

5 comentaris:

  1. Hola Guapa!! Soy tu prima Olga espero que lo pases muy bien y hagas muchos amigos un beso de tus tios Alicia y Pedro y otro de Alberto y mio.

    ResponElimina
  2. hola preciosa eres la mas guapa del taller espero que lo pases genial y hagas muchos amigos un beso de tu tio vicente y tu primo felipe y mio

    ResponElimina
  3. hola gemita . estamos tú tira marino , tú tía pétreo y yo tu primo pablo , y te escribimos para decirte que estamos muy contentos de que te guste el taller , en las footos es muy bonito y tu salas muy bella , Pásalo muy bien y disfrutalo , recuerdos de tú tío jose y tu prima elena

    ResponElimina
  4. Me ha hecho mucha ilusión que me escribais. Me han gustado los comentarios. Estoy muy contenta en el taller, he hecho muchos amigos.
    Muchas gracias por escribir.
    Muchos recuerdos para todos mis tios tias y primos.
    Un abrazo muy fuerte!
    Gemma

    ResponElimina
  5. Hola Gemita, soy tu prima Elena, ya nos han dicho lo contesta que estás y todos los amigos que estás haciendo. Me alegro un montón y sigue divirtiéndote.

    Un besazo!!

    ResponElimina