dilluns, 5 d’octubre del 2009

IRENE CASTILLO

Hola, sóc la Irene i tinc 17 anys.
Sóc de Tordera i abans estava a l'Escola Horitzó de Pineda de Mar. Allà estava a la mateixa classe que l'Usumanhi i ara ens hem trobat al Rusc.

Em vaig incorporar el dia 10 de juliol i vaig anar de colònies a Cantonigrós i m'ho vaig passar molt bé, vaig riure molt!

Estic molt bé al Taller. M'agraden molt les festes i ballar. També m'agrada molt la música màquina. M'encantava quan anàvem a la biblioteca, estava a l'ordinador i mirava internet.
Ara m'agrada anar a informàtica.

BENVINGUDA AL TALLER!

4 comentaris:

  1. Hola Irene!
    Que et vagi molt bé pel Rusc i ja ens anirem trobant. Jo soc company de la Erika i de tant en tant pujo a fer una visita.
    Un saludo

    ResponElimina
  2. Hola Irene
    Estem molt contents de que estiguis amb nosaltres, et donem la benvinguda.
    Magda i Pere

    ResponElimina
  3. Esperamos que te lo hayas pasado bien de colonias,
    un abrazo.
    Jorge y Magda

    ResponElimina
  4. Anne Chabert d'Hières et Persona Grata10 d’octubre del 2009, a les 17:19

    Irène, merci de transmettre ce message à ta communauté. Excuse le français. Je ne sais pas parler Catalan. J'ai pu lire votre blog grâce à la traduction... C'est une très bonne idée, même si la traduction est imparfaite. Merci et Bravo pour ce blog.
    Nous avons un blog à l'Arche à Paris et nous trouvons cela très amusant à écrire. Mais il est réservé à nos abonnés. Si vous voulez vous abonner envoyez un mail à l'Arche à Paris.
    Je suis aussi dans un blog public personatresgrata.org. On y a déjà parlé de vous... venez visiter.
    Encore Bravo ! Amitiés
    Anne Chabert d'Hières de l'Arche à Paris.

    ResponElimina